-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kosmetikk og teknikk
De nøkterne Dacia-modellene selger så det griner. Nå får de modernisert ansiktet sitt.
Dacia-modellene har vært en stor suksess for Renault/Nissan-alliansen, og de har stadig utvidet modellporteføljen siden Logan så dagens lys for åtte år siden.
Nå er tiden inne for en modernisering, i første rekke av sedanen Logan og kombikupeen Sandero.
Modellene har fått en ny front, men de har også fått en rekke nye detaljer i interiøret som skal gjøre dem mer up to date. Dessuten skal de være bedre støydempet enn forgjengerne.
Nye motorer, deriblant Renaults 0,9- og 1,2-liters bensinmotorer, skal sørge for redusert forbruk og utslipp.
Mens de franske produsentene har slitt i et tøft europeisk bilmarked, har Dacia-modellene greid seg vesentlig bedre og sørger dermed for viktige bidrag til konsernet.
Mens Dacia har sin opprinnelse i Romania, produseres og selges modellene på flere kontinenter, noen steder også under Renault-navnet.