-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Land Rovers baby
I Detroit viste Land Rover at de vil tiltrekke seg enda flere kunder ved å lansere en modell som størrelsesmessig befinner seg under Freelander.
De første bildene av den nye lille Land Roveren som går under navnet LRX, lakk ut på nett fire dager før de ble offisielle. Bilen som ble vist i Detroit er en kompakt crosscoupé.
I følge Land Rovers internasjonale markedssjef er dette ”merkets fremtid”.
Designet av LRX skal vise hvor alvorlig Land Rover tar oppgaven med å bygge fornuftige og effektive biler for fremtiden, mens de fremdeles byr på alle de egenskapene som kundene forventer.
Stilen på den nye Land Roveren viser en annerledes designretning, men merkeidentiteten ivaretas av grillens design, mørke dørstolper, en flytende taklinje og det McGovern kaller for ”visuell robusthet”. Bilen skal se tøff og robust ut også når det står stille på en parkeringsplass.
Også innvendig har man benyttet seg av materialer som skal vise at man tenker miljø. Skinnet er farget med naturfarger og andre materialer skal være lette å resirkulere.
Selv om bilen ser stor ut, er den faktisk 1 centimter kortere og 25 centimeter lavere enn dagens Freelander. Imidlertid kommer LRX til å dele motorer med storebror, og bygger også på samme chassis og hjuloppheng.
Land Rover har jobbet videre med sitt firehjulstrekksystem ”Terrain Response” som sørger for at dette er en bil som kommer seg frem også utenfor vanlige veier.
For ytterligere å gi bilen et miljøvennlig image kommer den til å bli levert med et stopp-start-system, og lenger ut i produksjonen vil vi helt sikkert se både hybrid og andre løsninger for LRX.