-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ridgeline: Hondas store truck
Det er masse vi ikke vet om Honda. Vi vet for eksempel ikke Pilot eller MDX eller Element, men disse har vært med på å hjelpe Honda til deres niende årsrekord på rad. Og nå har de presentert Ridgeline, som skal sikre dem et tiende år med salgsrekord.
Honda er ikke ny når det gjelder US-type trucks – de solgte en halv million av dem i fjor. Men de har ikke hatt noen pickup truck. Nå er den her. Konseptet ble vist i Detroit i fjor, og på SEMA-messen i Las Vegas for noen måneder siden, slapp Honda både navnet og nøyaktige informasjonen om den nye 2005-modellen. Og i Detroit sto den.
Den har en fem-seters kabin og et fem fot langt plan. Den har ikke Avalanche-løsningen med en dør mellom kabin og plan, men til gjengjeld setter den åpenbart nye rekorder i utnyttelse av innendørs-volumet. Under baksetet er det for eksempel et låsbart lastevolum stor nok til å holde tre golfbager. Baksetene kan du ellers hekte opp til veggen, da får du inn sykler nok til de passasjerene det fremdeles er plass til. Baklemmen kan både svinge sideveis, eller droppes, og bilen er godkjent for å taue
I motsetning til sine amerikanske konkurrenter byr ikke Ridgeline på V8-motorer, og det er selvfølgelig mulig de må gjøre som Volvo før eller siden, og finne en passende maskin. Men foreløpig er det
Bilen skal bygges i Ontario, der de også bygger Pilot, men det er ikke fordi de to modellene deler noe som helst. Ridgeline er så ny, forteller Honda, at 93 prosent av delene (inklusiv drivlinjen) er unike for denne modellen. Den skal ut i butikkene fra mars.