-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
California-fremtid fra Mitsubishi
Mitsubishi er en av de mange bilfabrikkene med designkontor i California. Og alle disse bidrar med utkast til Ultimate LA Machine, i forbindelse med bilutstillingen som nettopp er åpnet der.
Jonatan Hull, en av designerne der, sier at Los Angeles er et sted der du innefor en times kjøreradius kan surfe i Stillehavet, snow-boarde oppi fjellene, rusle i ørkenen, handle i verdens råeste designerbutikker, og fremdeles rekke klubbing på natta. Derfor har vi designet en bil som kan trekke fordeler av alt det L.A. har å tilby
Goku Shin Ka heter bilen, enda litt mer komplisert enn for eksempel Vel Satis, men her betyr navnet noe. Det er japansk for Den Endelige Utviklingen. Den bygger nok litt på EVO-modellene, men har trekk fra mange forskjellige. Åpen for å kunne utnytte klimaet, sexy sportsbil samtidig som den er solid som en SUV, har bære-fleksibiliteten til en pickup, og triller rundt på sine 22-tommers Bling-kringler for virkelig å fortelle at her er L.A., mister!
Selve presentasjonen er gitt form av et tegneseriehefte, med en Dr. Evo som heltefiguren. Men innholdet i bilen er mer spennende. En slags hybrid-teknikk uten alle komplikasjonene. Her er det hydraulikk for styring og fjæring, og samtidig sørger høyt hydraulisk trykk - når det er til stede, enten på grunn av fjæringsbevegelser, bremsing eller at man frihjuler – for at batterier blir ladet opp. Men de er bare til turbohjelp og ikke til ren drift.
Men skulle den vært produsert ville den vært ultra-ren og tilsvart ULEV MIVEC 5.