-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Pontiac viser tre nye
Like etter høstens Paris-utstilling kunne vi fortelle at Pontiac hadde flere nyheter på gang. Nå er tre av dem vist i Los Angeles, men enda kan vi glede oss til Detroit-utstillingen åpner til helgen.
I fjor var det sedanen G6 som var hovedtrekkplaster hos GM-merket Pontiac. Det er det for så vidt i år også, for nå utvides G6-familien med to nye medlemmer, en coupé og en cabriolet. Skjønt sistnevnte kan også opptre i førstnevntes karosseriform, den har nemlig en sammenleggbar hardtop – elektrisk drevet, og produsert med god hjelp av tyske Karmann.
Pontiac lover skikkelig 2+2, og da mener de komfort for fire voksne personer i begge modellene. Dette er muliggjort av en lang akselavstand på hele 2.852mm. De to i baksetet får dermed hele 889mm til disposisjon i lengderetningen. Inn- og utstigning lettes av ekstra store dører, og vel på plass i baksetet kan passasjerene glede seg over en senterkonsoll med oppbevaringsrom og koppeholdere.
Motoralternativene er de samme som for sedanen, GT-utgavene har en 3,5-liters V6 med 200 hester mens den kraftigere GTPen har en 3,9-liters V6 på 240hk. Begge leveres med 4-trinns automatkasse som standard, men coupéen med den største motoren kan alternativt leveres med 6-trinns manuell kasse.
Pontiac Torrent
Torrent er betegnelsen på Pontiacs nye SUV. Her lover de sportslige kjøreegenskaper og praktisk interiør med bl.a. bakseter som kan skyves i lengderetningen for økt passasjerkomfort eller bedre bagasjeplass.
Standard (og foreløpig eneste) motor er en 3,4-liters V6 som yter 185hk og er koblet til en 5-trinns automatkasse. Torrent kan leveres med trekk på framhjulene eller på alle fire og den deler plattform med Chevrolet Equinox og Saturn VUE.
Men som sagt, Pontiac lover oss mer. Og jeg tipper vi kan glede oss til å se Solstice i ferdig produksjonsform om noen dager.