-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Siste gamle Mini cabrio
Mini setter verdensrekord i å resirkulere den gamle utgaven - selv etter at den nye er presentert.
I Paris presenterte Mini seg i den nye utgaven. Men i en periode skal jo fremdeles den gamle modellen også selges. Noe som selskapet utnytter til siste trevl. For når de nå skal presentere sin Sidewalk, en ny cabriolet, på bilutstillingen i Detroit, viser det seg altså at det er den gamle modellen som fremdeles danner grunnlaget.
Og dette er altså ikke en gang en munter konseptbil, men en produksjonsmodell som skal være ute hos forhandlerne i løpet av april. Den føyer seg dermed inn i serien av spesielle opplag av førsteutgaven som Mini One Seven, Cooper Park Lane og Cooper S Checkmate som har funnet nesten 10.000 nye eiere i år, bare i England.
Sidewalk følger den samme oppskriften, med spesielle farger og interiører, med en del elektronikk som ellers er ekstrautstyr. Den leveres med drivlinje fra enten Cooper eller Cooper S, da med 6 trinn, og med såpass mye ekstra utstyr at fabrikken sier at dersom du skulle kjøpe en vanlig convertible med alt Sidewalk-stashet, ville du ende med en pris 25% over Sidewalk.
Ikke et ord om når den nye utgaven skal komme med en taket-ned utgave. Foran seg i løypa har den jo også en Traveller.