-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
GMC Granite: Stor til å være så liten
Dersom denne bilen realiseres, blir det den hittil minste med GMC-logo i grillen. Men innredningen er fleksibel, så bilen er rommelig på tross av et beskjedent fotavtrykk.
Det er en yngre målgruppe GMC er på jakt etter med dette konseptet som de definerer som en UUV, Urban Utility Vehicle. GMC er mest kjent for vesentlig større biler innen kategoriene SUV, trucks og crossovere.
Et moderne utseende i kombinasjon med avansert teknologi skal appellere til de unge. For eksempel vises info om klimaanlegg, navigasjon og underholdning via en ekstra stor skjerm med neste generasjon LED-teknologi.
Motoren er en 1,4-liter med turbo fra GMs serie med firesylindrede bensinmotorer, koblet til en 6-trinns girkasse.
Granite har en lengde på 4,097 m over en akselavstand på 2,631 m. Bredden er 1,786 m og den rager 1,536 m i høyden.
Bilen har fire dører. Framdørene er hengslet i forkant og bakdørene bak. Når i tillegg B-stolpen er fraværende, er det enkelt for passasjerer og pikkpakk å ta seg inn og ut av bilen.
Hvis det skulle bli aktuelt å sette bilen i produksjon, kan vi nok regne med at denne løsningen ikke blir med over. Men kanskje man kunne benytte samme prinsipp for dørene som på den kommende Opel Meriva?
SE: Ny Opel Meriva