-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Beetle for sand og snø
I 2000 viste Volkswagen en konseptbil de kalte Beetle Dune på bilutstillingen i Detroit. Nå er navnet tilbake.
Det er ingen tvil om at den Beetle Coupé-modellen som kom på markedet i 2011 er vesentlig mer maskulin og sportslig enn den Golf-baserte forgjengeren.
Men nå viser Volkswagen at den kan bli enda tøffere gjennom Beetle Dune Concept som står i Detroit neste uke.
Og når de sier at konseptet viser potensialet for en ny produksjonsmodell – den mest sportslige Beetle noensinne – så er ikke det noe de tar ut av lufta.
Understellet er hevet med fem centimeter, og designerne festet et par ski på taket for å vise at dette er en bil som kan ta deg ut i naturen. På sommeren kan skiene byttes ut med et skateboard eller sandboard.
Første gang Volkswagen luftet tankene om en Beetle Dune var i Los Angeles i 2000. Men konseptbilen fra den gang var ikke særlig realistisk, medgir de i dag. Spesielt interiøret og den spesielle takkonstruksjonen.
Bilen de viser neste uke er langt mer realistisk og basert på en R-Line Beetle. Den har en 210-hesters TSI-motor koblet til en sekstrinns DSG girkasse. En XDS elektronisk differensialbrems sørger for å fordele kreftene optimalt mellom forhjulene.
Det kan høres ut som dette er en potensiell produksjonsmodell for fremtiden. Opel viste jo noe tilsvarende basert på lille Adam i Genève i fjor, og den kommer på markedet til høsten.