-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sporty luksus
Lexus lanserer et nytt medlem i sin sportslige F-familie – GS F sedan.
I fjor møtte vi RC F Coupé på Detroit-utstillingen, i år står en GS F der, i samme knallblå lakkfarge.
Plattformen deler den med GS, mens drivlinjen er felles med RC F Coupé. De fysiske målene - 491x185x144 cm over en akselavstand på 285 cm - plasserer den i segmentet rundt 5-serie / E-Klasse.
Ytelsene er på nivå med M- og AMG-utgavene fra tyskerne – den normalt pustende femliters V8-en varter opp med 473 hestekrefter og et dreiemoment på 527 Newtonmeter.
En avansert TVD-differensial (Torque Vectoring Differential) er standard, og lar deg velge mellom tre innstillinger – Standard, Slalom og Track.
Karosseriet har forsterkninger og både chassis og bremser er spesialtilpasset de høye ytelsene. Standard hjulutrustning er 19-tommere med 255/35 foran og 275/35 bak.
Ifølge OFV ble det registrert 28 nye Lexus GS i Norge i fjor – samtlige med hybrid drivlinje. GS F vil neppe gjøre de store utslagene på statistikken.