-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nye Lincoln-aktiviteter
Sammen med vokale forsøk på å blåse liv i Lincoln-navnet igjen, slapp Ford det første bildet av den nye Aviator som skal debutere i Detroit i januar som en 2007-modell.
Det var i forbindelse med Zephyr-debuten at den nye Aviator og Lincoln-navnets fremtid kom opp. Det er vel ingen som har tall på hvor mange ganger Ford har forsøkt å gjenoppfriske Lincoln, en gang var det det mest solgte luksusbilmerket i USA. I dag ikke bare selger det nesten ikkeno, salget har også sunket 10 prosent fra nesten ikkeno i år. Konkret: færre enn 100.000 biler i fjor - Volvo solgte flere!
Elena Ford, kusine av Bill jr. og sjef for denne merkevaredelen, innrømmer gladelig at vi har nok både snublet og tatt feil av veien men satser på Peter Horbury. Det er alltid produktet selv som får deg tilbake på plass sier hun, og regner med at den engelskfødte designeren med kontroll over all Nord-Amerika design, skal klare å bruke den samme tryllestaven som han viftet med da han kom til Volvo.
De som var der sier at Horbury ikke akkurat var sprettende entusiastisk over den nye Zephyr – den bilen var omtrent ferdig da han kom dit for 20 måneder siden, men at Aviator er mye mer hans bil. Mindre, slankere og åpenbart mer effektive i alt de gjør (og forbruker) er hans oppskrift, samtidig som han vil favne det som var gamle dagers utvilsomme Lincoln-spirit.
Ved denne samlingen ble det ikke sagt noe om mekanikken, men man vet fra tidligere at dette blir den samme bilen som Mazda RX8 og Fords Edge og at Murano og Lexus RX blir de konkurrentene det skal kjempes sterkest mot. Man regner også med 245 hk V6 og 4x4 for den høyest spekkede Aviator.