-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lorinsers nye E-Klasse
Lorinser er en av tunerne som har spesialisert seg på Mercedes. Nå presenterer de sin vri på ny E-Klasse.
Det tyske firmaet har allerede klar sin spesialutgave av nye E-Klasse sedan. Samtidig viser de skisser på hvordan de tenker å kle opp den første nye E-Klasse Coupé på 13 år.
Begge modellene stikker seg ut via den svartlakkerte grillen. Men det er også en rekke aerodynamiske detaljer som gir modellene et mer aggressivt uttrykk enn de som kommer rett fra samlebåndet i Stuttgart.
Ta for eksempel frontspoileren, sideskjørtene og den elegante hekkspoileren. Eller de blanke elementene som er lagt inn i midten av de nedre regioner foran og bak. Lydbildet besørges av fire rør – to på hver side.
Lorinser kan også sørge for økt effekt. En E500 yter etter behandling 435 hk mot de originale 388. Maks dreiemoment økes fra 530 til 570 Newtonmeter. Og den berømmelige sperra er forsvunnet som dugg for solen – her er potensiell toppfart 280 km/t.
Nye kamaksler, eksosanlegg og modifisering av CPU gir den ekstra effekten. Om utgangspunktet er en av dieselmodellene, kan også Lorinser tilby sine tjenester.
Sportschassis som reduserer bakkeklaringen sørger for at ytelsene fintunes i takt med utseendet.