-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nytt ansikt til E-Klasse
Dagens E-Klasse har vært på markedet siden våren 2009. Nå er en facelift nær forestående.
7-8 år er vanlig livssyklus for en bilmodell, og dagens E-Klasse er nå i sitt fjerde produksjonsår. Det betyr en nært forestående ansiktsløfting.
Selv om inngrepene ikke er dramatiske, vil de bli godt synlige. De fire frontlyktene smeltes sammen til to – slik vi har sett på andre Mercedes-modeller den siste tiden, som nye A-Klasse.
Det gjøres flere inngrep i fronten som vil få E-Klasse til å fremstå som ny og moderne - ny grill, nytt panser og støtfanger. Hekken får nye baklykter og ny støtfanger.
Foreløpig er det ukjent hvilke grep som foretas med hensyn til drivlinjer, men sannsynligheten er stor for at vi får se høyere ytelser kombinert med reduserte utslipp. Det er også sannsynlig et de nye DCT-girkassen finner veien til E-Klasse.
I løpet av et par måneder bør vi ha mer detaljert informasjon om norsk lansering.