-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
De første glimt:
Range Rover blir elektrisk
Land Rover lover ytelser på nivå med de fossile modellene når de lanserer den elektriske utgaven av Range Rover. Her får du noen glimt av bilen som nå er inne i testfasen.
Etter en lang periode med virtuell testing er nå de første prototypene på veien. Land Rover skal starte salget av Range Rover Electric i løpet av 2024, men det betyr neppe at du kan få den i garasjen i løpet av det året. What Car stipulerer startprisen til 130.000 pund i England.
Thomas Müller, direktør med ansvar for Product Engineering, lover den stilleste og mest raffinerte Range Rover som noensinne er skapt. Nå vet vi at elmotorer er lydsvake, men Range Rover Electric får i tillegg aktiv støyreduksjon.
De lover fremkommelighet slik du forventer at den skal være i en Range Rover, og den kan vade over en elv med vanndybde på 85 centimeter – nesten på nivå med de fossile versjonene.
Bilen skal bygges på samme plattform som sine søsken. Batterikapasitet er ikke nevnt i den korte informasjonen vi har fått så langt, men 800 volt teknologi skal i alle fall sørge for raske ladestopp når du skal på lengre turer.
Og rask blir også akselerasjonen som ingeniørene lover blir på nivå med toppmodellene med kompressormatet V8 – altså godt under fem sekunder til hundre.
Firehjulsstyring gjør den smidig i bytrafikken hvor bakhjulene svinger motsatt vei av forhjulene, mens økt stabilitet oppnås ved at de styrer samme vei som forhjulene i høyere hastigheter.
Vi loves flere detaljer nærmere den offisielle lanseringen mot slutten av 2024.