-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Renault Embleme:
Reduserer CO2-utslippet med 90 %
Med Embleme skal Renault virkelig kutte CO2-utslippene fra bilparken. Konseptet debuterer i Paris om en ukes tid.
Renault skal kutte utslippene med 90 prosent gjennom Embleme – en hybrid konseptbil som har både batterier og en rekkeviddeforlenger fyrt med hydrogen.
Bilen har et batteri på 40 kWt i tillegg til en tank som kan romme 2,8 kg hydrogen. Motoren har en effekt på 160 kW (217 hk) og en brenselcelle på 30 kW som generer strøm på reisen.
Med en lengde på 480 cm og unik aerodynamikk er bilen nok et eksempel på at Renault ønsker å fornye seg i C-segmentet og over.
Konseptet er bygget på AmpR Medium, en bakhjulsdrevet plattform for helelektriske biler. Renault har foreløpig ikke bygget biler på plattformen – deres nyeste modeller er basert på CMF-EV-plattformen.
Renault har ikke sagt noe om produksjon av Embleme, men deres siste konsepter, inkludert 5, 4 og Scenic er alle gått til samlebåndet. Nå som Megane er utgått har ikke Renault noen stasjonsvogn lengre.
Selskapet har mål om å være utslippsfrie i Europa i 2040 og helt utslippsfrie globalt i 2050, og Embleme viser en måte å nå målet på.
Blant virkemidlene til å redusere CO2-utslippene er bruk av resirkulerte materialer, produksjon med fornybar energi og en sirkulær økonomi.