-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Renault Embleme:
Reduserer CO2-utslippet med 90 %
Med Embleme skal Renault virkelig kutte CO2-utslippene fra bilparken. Konseptet debuterer i Paris om en ukes tid.
Renault skal kutte utslippene med 90 prosent gjennom Embleme – en hybrid konseptbil som har både batterier og en rekkeviddeforlenger fyrt med hydrogen.
Bilen har et batteri på 40 kWt i tillegg til en tank som kan romme 2,8 kg hydrogen. Motoren har en effekt på 160 kW (217 hk) og en brenselcelle på 30 kW som generer strøm på reisen.
Med en lengde på 480 cm og unik aerodynamikk er bilen nok et eksempel på at Renault ønsker å fornye seg i C-segmentet og over.
Konseptet er bygget på AmpR Medium, en bakhjulsdrevet plattform for helelektriske biler. Renault har foreløpig ikke bygget biler på plattformen – deres nyeste modeller er basert på CMF-EV-plattformen.
Renault har ikke sagt noe om produksjon av Embleme, men deres siste konsepter, inkludert 5, 4 og Scenic er alle gått til samlebåndet. Nå som Megane er utgått har ikke Renault noen stasjonsvogn lengre.
Selskapet har mål om å være utslippsfrie i Europa i 2040 og helt utslippsfrie globalt i 2050, og Embleme viser en måte å nå målet på.
Blant virkemidlene til å redusere CO2-utslippene er bruk av resirkulerte materialer, produksjon med fornybar energi og en sirkulær økonomi.