-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ferrari i vinterfrakk
Det er ikke lett å se hva som skjuler seg her, men vi kan likevel avsløre noen detaljer om Ferraris nye toppmodell.
Etter lang tids spekulasjoner og rykter, har vi endelig fysiske bevis på at en etterfølger til Ferrari 599 er under testing.
SE: To 599-premierer
Ikke la deg lure av at bilen er godt pakket inn – det skyldes primært at den er på vei mot det kalde nord for vintertesting. Under de tykke lagene med kamuflasje befinner det seg et nytt ikon – slik bare ”den steilende hingst” kan lage dem.
Ferrari er meget sparsomme med opplysninger, men ifølge pålitelige kilder skal den nye modellen debutere på Genève-utstillingen i mars 2012. Dermed vil nok de første eierne få sine biler utlevert på sommeren.
599-etterfølgeren skal bygges på et helt nytt chassis, men den skal låne designelementer fra både Ferrari FF og California. Den får nye støtfangere og lykter, nytt panser og nytt eksosanlegg med enderør som stikker høyere enn på 599.
LES: FF – Fet Ferrari
Det har vært spekulert i at Ferrari ville bygge en hybridbil for å redusere utslippene, men de som fryktet noe slikt kan ta det helt med ro. Den nye GT-modellen får en 6,3-liters V12 med en effekt på over 700 hestekrefter og et lydbilde du bare kan drømme om.
Dermed blir den kraftigere enn forgjengeren 599 og den 4-seteren FF som varter opp med henholdsvis 620 og 660 hk.
Men enda viktigere – den blir kraftigere enn Lamborghini Avantador som har en 700-hesters V12.
I kjent Ferrari-stil utstyres den nye modellen med en 7-trinns F1-girkasse med hendler på rattet.
Sportsbilen skal i hovedsak bygges av aluminiumslegeringer, men vi vil nok også finne innslag av karbonfiber og andre materialer som sørger for minimal vekt og maksimal sikkerhet.