-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Panda 4x4
Ifølge Fiat er Panda den eneste modell med firehjulsdrift i A-segmentet. Nå blir den ny.
Det er Paris-utstillingen som er arena når tredje generasjon Fiat Panda 4x4 lanseres om en måned – en populær modell som første gang debuterte for nær 30 år siden.
Panda 4x4 har fem dører, er 368 cm lang, 167 cm bred og 160 cm høy over en akselavstand på 230 cm.
Med utgangspunkt i en standard Panda har Fiat Centro Stile lagt til noen små detaljer på 4x4-modellen – for eksempel metall-look «skliplatene» integrert i støtfangerne for å fremheve bilens terreng-egenskaper.
Panda 4x4 har en «torque on demand» transmisjon med to differensialer som styres av en elektronisk kontrollenhet. Bilen har permanent firehjulsdrift, men fordeler kreftene individuelt til hvert hjul etter behov.
Kundene kan velge mellom to alternative motorer, en 85-hesters 0,9-liter TwinAir Turbo bensinmotor eller en 75-hesters 1,3-liters MultiJet II dieselmotor.
Sammenlignet med forrige generasjon bensinmotor har TwinAir-utgaven 40 % mer effekt, mens dieseleffekten er økt med 30 prosent.