-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Spionbilder:
Denne kan doble Fiat-utvalget
I dag selges kun elbilen Fiat 500 i Norge, men modellen på disse bildene bør bli svært aktuell når den kommer.
Fiat har lovet å avduke to nye elbiler i 2023, og dette er med stor sannsynlighet den ene av dem. Ryktene sier den skal hete Fiat 600, og den skal erstatte den tilårskomne 500X som kom på markedet i 2014.
Fiat betegner nykommeren som en crossover, og den skal tilbys med både fossile og elektriske drivlinjer.
Trolig deler den plattform og drivlinje med nye Jeep Avenger – noe som innebærer en motor på 156 hestekrefter som driver forhjulene kombinert en batteripakke på 54 kWt som skal holde til en rekkevidde på rundt 40 mil.
Prototypen har en del felles trekk med nye Fiat 500, som lysene, takbuen og sidevinduene, men Fiat 600 blir en del større og skal kunne fungere som familiebil. Det kan man knapt si om kompakte Fiat 500.
Våre kilder som har fått et blikk inn i bilen avslører at den også her har det meste til felles med 500, inkludert et rundt, digitalt instrumentpanel og en infotainment-skjerm i breddeformat.
Selv om bilen på bildene er godt kamuflert har vår dyktige illustratør laget renderinger av hvordan har tror bilen vil se ut når den presenteres i produksjonsdrakt.
Det er uklart hvilken annen nyhet Fiat skal lansere i år, men kanskje det er på tide å lansere konseptbilen Centoventi fra Genève-utstillingen i 2019, eller i det minste en småbil med noen av de smarte elementene vi ble forespeilet i den. I så fall har jeg i alle fall en kollega som blir glad.