-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nye takter fra Fiat
Her er en helt ny Fiat-modell fanget under testkjøring. Men ingeniørene har dårlig tid – bilen skal nemlig på markedet innen året er omme.
Dette er bilen som står oppført med koden L0 i vår lanseringskalender. Mer klingende blir det jo på italiensk med Ellezero, men hvorvidt det blir den endelige betegnelsen på modellen må vi nok vente med å få bekreftet til den avdukes i Genève.
Hvis ikke vi får en av de norske Fiat-forhandlerne til å røpe seg – de er nemlig i Italia og titter på denne modellen i disse dager.
Det er en ny modell som skal utfordre biler som Opel Meriva og Ford B-Max. Den får designelementer fra både 500 og Panda og skal ha en lengde på rundt fire meter.
Ellers er det relativt sparsomt med informasjon, men våre kilder mener den skal bygges på en CUSW (Compact US Wide) plattform og drives av en 1,4-liters bensinmotor. Det kan være aktuell med både 5- og 7-seters versjoner.
Datamanipulerte bilder fra italienske Quattroruote nok en god indikasjon på bilens endelige utseende.
Ellezero skal bygges i Kragujevac i Serbia og kommer til Norge helt på tampen av 2012. Det skal trolig også lages en amerikansk utgave av bilen med noe senere lanseringstidspunkt.
Serbiske arbeidere kurses for tiden i Fiats anlegg i Polen og Italia, mens et hundretall italienske spesialister er i Serbia for å bygge om fabrikken.
Fiat planlegger at den nye modellen skal erstatte Fiat Idea og Lancia Musa. Dersom de går for en 7-seter kan den meget vel bli en erstatning for Multipla.
En årsproduksjon på 200.000 skal være målet for 2015.