-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hemmelig småbil
Det er ikke lett å se, men bak denne kamuflasjen skjuler det seg en svært viktig småbil.
Vi fikk et hint om hvordan den skal se ut da Ford viste konseptbilen Verve i Frankfurt, for her er det etterfølgerens til Ford Fiesta som er ute på test.
Åstedet er de franske alpene, men teamet fra Fords britiske utviklingssenter avslører opphavet til bilen.
Her kan du lese om Verve Concept
Dette er tidlige bilder på offentlig vei– så langt har det meste av utviklingen foregått bak høye gjerder på testbaner.
Fortsatt Fiesta?
Om modellen fortsatt skal hete Fiesta er usikkert, for den blir så totalt annerledes enn sin kantete forgjenger som ikke helt har svart til forventningene for Ford. Ford røper også at den nye bilen skiller seg radikalt fra konkurrenter som Polo, Corsa og Clio – dette primært for å appellere til en yngre målgruppe enn tidligere.
Plattformen er felles med Mazda2, men denne gangen er det japanerne som har stått for det meste av utviklingen og bilene vil bli produsert på hvert sitt samlebånd.
Som dagens Fiesta kommer også etterkommeren i 3- og 5-dørsutgaver.
Her kan du se hva vi skrev om Mazda2 etter vær første prøvetur på bane