-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bredbånd i bilen
Som et resultat av surfesultne nordmenns stadig økende nettappetitt, introduseres nå muligheten for å flytte bredbåndet ut av stua og inn i bilen.

Med 70 prosent av Norges befolking som brukere av smarttelefoner og mer enn én million nettbrett-eiere, dobles mobil datatrafikk årlig her til lands.
Bredbåndsselskapet ice.net lanserer nå en egen mobil bredbåndsløsning som kan medbringes i alle person- og varebiler. Ice.net har bredbåndsdekning i 75 prosent av Norges totale landareal.
Nordmenn er i europatoppen når det gjelder surfing fra mobiltelefoner og nettbrett. Tendensen er også at norske familier har flere smarttelefoner og nettbrett per husstand.
- I stedet for at to-tre personer surfer på hvert sitt ustabile mobiltelefonabonnement på vei til hytta, vil alle nå kunne koble seg på nett gjennom en felles bredbåndsruter i bilen. Bredbånd på landeveien er neste skritt for å tilfredsstille nordmenns stadig økende surfebehov, sier Eivind Helgaker, administrerende direktør i ice.net.
Brukervennlighet kjennetegner det nye bilproduktet. Bredbåndsruteren er bærbar og kan flyttes mellom bil, hytte og hjem – alt på samme abonnement.
I bilen kobles ruteren enkelt på bilens 12-volts uttak og man tar den i bruk uten å gå gjennom en krevende installasjonsprosess. Av sikkerhetsmessige hensyn anbefales det å ha ruteren montert i bagasjerommet.
- Med en gang man vrir om tenningsnøkkelen, vil alle i bilen ha tilgang på trådløs bredbåndsone. Det er akkurat like enkelt som å koble seg opp på det trådløse nettverket hjemme eller på kontoret, sier Eivind Helgaker.
I forbindelse med lanseringen har ice.net inngått samarbeidsavtale med Norges største bilimportør, Harald A. Møller AS, som importerer og selger Volkswagen, Skoda og Audi, samt verksteds- og bilutstyrskjeden BilXtra.
Harald A. Møller AS vil fremover tilby ice.nets mobilt bredbånd som ekstrautstyr i sine person- og varebiler.
- Frem til nå har mobilt bredbånd i hovedsak vært tilgjengelig på tog, buss, ferger samt i noen få premium bilmodeller. Gjennom avtalen med ice.net blir bredbånd i bil for første gang et folkeprodukt.
- Som importør og forhandler av tre av Norges største bilmerker er vi stolte av å kunne tilby bredbånd i bil til alle familier som ønsker å surfe på landeveien, sier Jaran Lea, produktsjef i Harald A. Møller AS.
BilXtra skal selge ice.nets mobile bredbånd via selskapets 220 verksteder samt 75 bilutstyrsbutikker.
- Smarttelefon og nettbrett som fungerer like godt på landeveien som hjemme er kjernen i fremtidens bilunderholdning. Man kan spille favorittmusikken sin, og neste skritt blir å streame film til TV-skjermer i baksetet.
- Som markedsleder for lyd og bilde til bil ser vi på bredbåndsløsningen fra ice.net som en avgjørende brikke for å dekke nordmenns økende underholdningsbehov i bil. Derfor tar vi bil-bredbåndet inn i produktsortimentet vårt, slik at folk over hele landet enkelt kan kjøpe det over disk, sier Martin Helle markedsdirektør i BilXtra.
Ice.net har bredbåndsdekning i 75 prosent av Norges totale landareal. De hevder at ingen andre nettleverandører er i nærheten av å ha like stor geografisk dekningsgrad.