-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hyundai tilbyr utvidet garanti
Hyundai følger søsterfirma Kia ved å tilby utvidet garantitid for å bidra til dugnaden i en tid som er utfordrende for mange.

Situasjonen verden befinner seg i som følge av COVID-19 skaper enorme ringvirkninger og er utfordrende for veldig mange mennesker. For å bidra til dugnaden og å hjelpe selskapets kunder, har Hyundai besluttet å lansere garantiprogrammet ‘Hyundai C A R E’ i hele verden.
Les også: Kia lanserer korona-garanti
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=53309
Programmet sikrer at alle som eier en Hyundai med fabrikkgaranti som utløper i perioden 1. mars 2020 til 30. april 2020 får sin fabrikkgaranti utvidet til 31. mai 2020, altså med inntil tre måneder.
Alle som har garanti med utløp i mai får også full garantidekning til og med 31. mai 2020.
– For Hyundai står selskapets kunder og ansatte i første rekke, og vi ønsker med dette bidraget å sørge for at kundene er trygge på at Hyundai gjør tiltak for å lette en vanskelig situasjon, skriver Produkt- og PR-sjef Øyvind Lillestrøm Knudsen i en pressemelding.
– Hyundai jobber hele tiden med å sørge for bedre opplevelser og fremskritt for mennesker gjennom arbeidet vi gjør. Dette tiltaket er en fin bekreftelse på at dugnadsånd ikke bare er noe vi har i Norge, men at vi ønsker å bidra globalt. For Hyundai er det viktig å være tilstede for våre kunder, sier Knudsen.