-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ford pusser opp Mustang
Den europeiske utgaven av Ford Mustang får et ansiktsløft og tekniske oppgraderinger.
Ford tok en avgjørelse om å markedsføre Mustang i Europa ved forrige generasjonsskifte, og det har de ikke angret på. Nesten 30.000 biler har funnet veien til europeiske eiere, snaue hundre av dem i Norge.
Men interessen for klassiske Mustang er også svært høy – de siste to årene er det importert rundt 200 biler, de fleste ti år og eldre.
Foran 2018-modellskiftet foretar Ford en facelift og tekniske oppgraderinger av Mustang som inkluderer oppdaterte motorer og chassis, samt nytt utstyr på komfort- og sikkerhetsfronten.
De kosmetiske endringene skal du nok kjenne bilen ganske inngående for å oppdage, men kundene vil nok sette pris på LED-teknologi i hovedlykter, blinklys og baklyktene som likevel beholder Mustangs karakteristiske utforming.
Større muligheter for individualisering kommer, inklusiv nye lakkfarger og et utvalg 19-tommers felger med forskjellig karakter.
Interiøret gir ifølge Ford mer premium-følelse med mykere materialer, håndsøm og aluminium-finish.
Man kan også velge en «Carbon Sport» interiørpakke med Alcantara i dører, ventilerte og oppvarmede seter i skinn / Alcantara og karbonfiber innramming av dashbordet.
Mustang selges i Europa med to alternative motorer, en V8 og en rekkefirer. Førstnevnte får økt effekt fra de opprinnelige 421 hk til 450. I tilfelle 2,3-literen er situasjonen omvendt – den går fra 317 i dagens utgave til 290 hester.
Sannsynlig kompenseres dette av økt dreiemoment, for Ford lover en enda bedre kjøreopplevelse grunnet en overboost-funksjon som trer i kraft ved kraftig akselerasjon.
Begge motorene leveres i kombinasjon med en nyutviklet 10-trinns automatkasse som påvirker så vel akselerasjon som forbruk i positiv retning. 2,3-literen kan også kombineres med 6-trinns manuell kasse.
Blant nye elektroniske hjelpemidler nevner Ford nødbrems med fotgjengergjenkjenning, adaptiv cruise-kontroll, avstandsvarsling og tretthetsvarsling i tillegg til aktiv styring når man kjører i oppmerkede felt.
Leveringen av nye Mustangs starter i 2018.