-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Subaru uten Solberg, men mye annet spennende
Subaru + Petter Solberg = sant har alltid vært markert på bilutstillinger. Men ikke i Genève. For første gang på lenge stilles det uten Petter Solberg rallybil. Fokus på billøp er det, men vår kjære Petter Solberg virker nesten som en glemt person.
Mazda: Alle vil jo ha diesel
Det er lang ventetid på biler med diesel hos Mazda. Kundene venter og forhandlerne venter enda mer. Det gjelder særlig for Mazda5 og Mazda6. Derfor gjorde ledelsen i Mazda Norge fremstøt for å få flere dieselbiler til Norge. Dermed kommer den endrede Mazda3 litt i bakgrunnen, for det er M5 og M6 man satser på i Norge.
Suzuki: Europeer, men for dyr
Suzuki lanserer nå en ny bil de skal produsere i Europa. Det skjer i samarbeide med Fiat som skal levere motorene. Det skaper vansker for den nye Suzuki SX4 når bilen lanseres i Norge i annen halvdel av mai.
For den leveres bare med en 1,6-liters bensinmotor på 107 HK samt en 1,9 liter dieselmotor på 120HK. I følge direktør Frank Dunvoll i Suzuki kan derfor dieselversjonen bli for dyr. Bilen er i størrelse mellom Liana og Grand Vitara, og det skal selges rundt 100 slike biler i måneden. Men noen Norgesmester blir det ikke.
Suzuki er for øvrig helt i jubelrus etter at de er Norges fjerde mest solgte bilmerke hittil i år – og det største merket med biler fra General Motors. Opel holder en god andreplass i familien.