-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mondeo får nytt ansikt
Selv om modellen er relativt ny, ser det ut som Ford nå planlegger en ansiktsløfting for sin populære familiebil.
Det virker snodig at Mondeo skal friskes opp allerede, de første bilene kom til Norge så sent som sommeren 2007, og en slik ansiktsløfting bruker å komme midtveis i bilens livssyklus.
Likevel dokumenterer disse bildene, skutt i Alpene sist uke, at noe er på gang med modellen. Men vi får neppe se den før et stykke inn i 2010.
Den begrensede kamuflasjen tyder på at det bare er fronten som skal endres. Bakre fanger og lykter er i alle fall identiske med dagens modell på disse bildene.
SE FLERE GLIMT AV FORDS SPREKE FREMTID
Men nye lakkfarger og et oppfrisket interiør er nok ingredienser som vil gi bilen er vitamininnsprøyting, nå som den har fått en rekke nye konkurrenter, ikke minst Avensis og Insignia.
Motorene vil nok fortsette som i dag, med bensinmotorer på mellom 1,6 og 2,5 liter og dieselalternativer på 2,0 og 2,2 liter. Hk-spennet er fra 110 til 225 for bensinmotorene og fra 115 til 175 for dieselutgavene.
Går det som vår illustratør ønsker seg, vil det også komme en Mondeo 4-dørs coupé, a la Passat CC, i løpet av de nærmeste årene. Den kan jo i så fall bli en lekkerbisken.