-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Heftig Mustang
Ford Mustang er en populær amerikaner, men ikke alle nøyer seg med standardutgavene.
Skal du ha en ny Mustang på norsk skilter må du enten spandere 1,2 millioner kroner – eller nøye deg med den firesylindrede som starter på drøyt 800.000. Du kan jo tippe hvilken som selger best i Norge. Og hvilken entusiastene egentlig ønsker seg.
Mustanger av ulike årganger er typiske drømmebiler for folk i ulike aldersgrupper, helst de eldre modellene som det vrimler av på bruktbilmarkedet.
I 2019 ble det registrert 19 nye Mustang, tre færre enn i 2018, mens det ble bruktimportert hele 137 stykker – de fleste av disse var mer enn ti år gamle og mange var nok klassikerne fra 1960-tallet.
Bilen på bildene er en spesialutgave som føyer seg inn i rekken av modeller som bygges i «begrenset opplag».
Den skal posisjoneres mellom den ordinære 5.0 L GT og Shelby GT 350, så du kan regne med at den får rundt 500 hestekrefter. Den vil dermed ta over posisjonen til Bullit-utgaven som ble produsert i begrenset opplag og nå synger på siste vers.
Siden det er front og hekk som er maskert er det her endringene primært vil komme til syne.
Bilen får en markant frontsplitter med store luftinntak. Hekken domineres av en intrikat diffuser, en lett synlig spoiler inkludert i koffertlokket samt to doble eksosrør. Jeg kan levende forestille meg godlåten som kommer ut derfra.
Prototypen har elementer som ser ut til å være hentet fra Fords GT Performance-pakke, noe som inkluderer brede Michelin Pilot Sport dekk på ditto spesial-felger, samt Brembo bremser.
Mustang Mach 1 forventes å komme på markedet i løpet av året som en 2021-modell. Du får neppe se den her i landet på lenge.