-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Seat leker med Arosa
Så viser det seg at Seat ikke bare skal vise sitt åpne to-seters konsept som vi tidligere har fortalt om, men de kommer også til å leke seg litt med sin aller minste.
Kanskje blir de litt mer fristet av det minste segmentet hvis Seat gjør alvor av sine to Arosa-leker som skal presenteres i Frankfurt. Begge er to-setere - selv om det ikke er åpenbart fra utsiden. Den ene heter Racer og den andre City Cruiser og begge er basert på det opprinnelige Arosa/Lupo-skallet.
Racer er en liten bombe, som skal gjøre det morsomt å kjøre til melkebutikken eller frem og tilbake til storby-sentrum jobben. Seks trinn i den manuelle gearkassen slik at du har noe å jobbe med, stiv fjæring slik at du virkelig merker hver brosten og hver trikkeskinne, og en 1,6 liters motor på 125 hester, slik at du ikke behøver å gi dumme medtrafikanter fingeren, du gir dem bare baklyset isteden.
Høres ut som en bil som kan få frem rampen i den snilleste av oss. Men dessverre ligger det vel under at denne bilen heller er grunnlag for en fremtidig sportsklasse enn for et seriøst alternativ til Sagene Ring.
City Cruiser er et bevis på at endelig er det noen som har hørt på meg. For hundre år siden hadde jeg i Italia en Fiat 500, hekkmotor, der jeg tok ut sofaen bak og passasjersetet. Så monterte jeg et praktfullt førersete som virkelig ga muligheter for strake armer, og skrått bak meg monterte jeg et meget komfortabelt passasjersete. En glimrende to-personers konfigurasjon.
City Cruiser har nesten samme oppskriften. Passasjeren sitter bak i det eneste setet der, i nærheten av et skrivebord med PC og alt kontorutstyr. Alternativt kan det monteres barnesete og kjøleskap pluss tilgang på varmt vann der. Det høres ut som den ultimate sjåførkjørte bybilen.
Deilig med noen små konsepter som bare er lekne.