-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Eksperimentell Citroën C-Crosser
Citroën har tradisjon for å stille opp med eksperimentelle løsninger på bilmesser. I Paris i fjor var det Osmose, til Frankfurt har de med seg en snåling de kaller C-Crosser.
Ved et enkelt tastetrykk forsvinner glasstaket og bakdøren under gulvet bak, baksetene kan foldes sammen for å gi et stort, flatt gulv. En elektrisk betjent glassvegg beskytter frontsetepassasjerene mot løs bagasje. Denne er integrert i forseteryggen.
Kort og bred
C-Crosser er omtrent på lengde med en Xsara, men den er bredere enn de fleste vanlige biler. Interiøret er rommelig, ikke minst takket være at bilen ikke har pedaler og at setene sørger for en høy sittestilling, både foran og bak. Romfølelsen i kabinen forsterkes av det store glasstaket.
Det er moderne drive-by-wire teknologi som gjør pedaler overflødige, og det samme gjelder rattstamme. Et løst panel gjør at du kan sitte både i høyre og venstre forsete og styre bilen. Fra dette ratter og kontrollerer du C-Crosser, gasser og bremser. Praktisk når du drar til en destinasjon med venstrekjøring.
Hydractive
Citroën Hydractive 3 hjuloppheng gjør bilens fremkommelighet god selv i vanskelig terreng. Da hever den seg automatisk med inntil 60mm, og når du skal laste inn tunge gjenstander bak kan bilen senkes med inntil 100mm ved å trykke på en knapp. Store skyvedører på begge sider gjør innlasting og innstiging bekvem.
C-Crosser er utstyrt med en 2-liters HPi direkteinnsprøytet bensinmotor, ESP og ABS-bremser og egner seg like godt på veien som i røffere omgivelser. Den elektronisk kontrollerte styringen er hastighetssensitiv, noe som gjør den lett å betjene ved for eksempel lukeparkeringer.