-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nissans nye Frankfurt-start
At Nissan regner høstens Frankfurt som begynnelsen på Den Nye Tid har vi forstått lenge. Og vi vet at Fusion-konseptet fra Paris i fjor har lagt grunnlaget for den nye Primera som skal debutere der. Men det kommer mer – her viser vi skisser til et par nye konsepter.
To nye konsept-modeller skal også få sin premiere der. Den ene skal hete mm.e, skal vi ta det en gang til så dere ikke oppfatter det som en skrivefeil?: MMpunktumE – men med små bokstaver. Glem det manierte navnet, den tøffe skissen gir grei beskjed om at dette blir en bil med en helt egen personlighet, og det er vel ganske åpenbart at vi her ser de første signalene på den neste generasjon Micra.
Den andre konseptbilen blir en off-roader som ser såpass aggressiv ut på skissen at man kan være fristet til å si at den er såpass lite soft-roader at det kanskje er den neste Patrol vi ser. Crossbow skal den hete, også noe som åpenbart er i tiden: i løpet av halvannet år har vi møtt CrossTour fra Hyundai, Crossfire fra Chrysler og Crossblade fra Smart.
Det er ganske åpenbart at Nissans ganske ferske designsjef, Shiro Nakamura, allerede har klart å sette sitt klare stempel på Nissans globale designinnsats. Samtidig som det er helt åpenbart at uansett hvor sterk Renaults innflytelse er på andre Nissan-områder, så klarer Nissan Design seg utmerket uten innblanding fra Patrick Le Quement og hans folk.
Nissan-standen er en av de jeg virkelig gleder meg til i år.