-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Jaguar med egen stasjonsvogn
Når Jaguar nå endelig kommer med en stasjonsvogn-utgave er det mange små engelske spesialfabrikker som fortviler. Bortsett fra Aston Martin er det vel intet annet merke som så ofte har vært utstyrt med en alternativ Estate – eller sågar en Shooting Brake.
Men nå som det begynner å bli et inntjeningspress på Jaguar, og de må gå mainstream, i den grad overklasse kan gå mainstream, er det jo ganske naturlig at det skjer litt på modellutviklingen.
Det første sjokket var selvfølgelig at de nå bygger sin egen Mondeo-utgave. Neste overraskelse var at det kom en selvtenner. Og nå altså en stasjonsvogn-utgave.
Den bygges på X-modellen og får sin debut på Frankfurt-utstillingen om tre uker. Det er jo nok å se på de Audiene og Mercedesene som triller omkring for å forstå det rasjonelle i å fremstille en Estate i denne klassen. Og siden mer enn en tredel av stasjonsvognkundene sier at design er grunnen til at de velger stasjon, er det klart at Ian Callum og hans folk har lagt seg ekstra i selen her.
Den skal være stappfull av nyttige, og ikke bare eksklusive og engelske, detaljer også, som integrert takstativ og horisontalt delt bakluke, men detaljer må vente til den endelige offentliggjøringen skjer.
Permanent 4x4 og X-typens motor-palett er selvfølgelig blant ingrediensene forresten.