-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mazdas andre 3er konsept
Mazda som stilte med sin MX-Sportif i Geneve kommer med enda et 3-basert konsept nå. Samtidig med at Mazda3 blir offisielt vist i Frankfurt kommer lille Kusabi til å stå ved siden av.
Oppskriften er beskrevet som en liten, lettvekts, sportsbil – dieseldrevet for sikkerhets skyld, for riktig å indikere at nå er de på plass med slike motorer også, der de har vært nesten blanke før.
Det er heller ikke sagt noe om hvem som har designet denne, men mye tyder på at den kommer fra Japan og ikke fra Europa-studioet. Navnet er også helt japansk og skal visstnok bety både kile og bane veien for noe som er nytt. Og det er vel forholdsvis nytt at man tenker gjennomført sportscoupé for noe som er såpass lite, og så attpåtil putter en diesel nedi. Men allikevel ikke mer sportsbil-tankegang enn at bakluka og bagasjerommet nesten overgår den nye E-Klasse stasjonsvognen i praktiske hjelpemidler og innretninger.
Å si noe om design på basis av slike skisser er alltid vanskelig, men det er helt klart at et stort hjul i hvert hjørne er et klart tema, de blir attpå til fremhevet av kraftige skjermbuer. Kilepreget fra A-stolpen og bakover er også ganske klart, ikke minst på grunn av bakrutas utforming.
Det kan godt være at denne blir en av de mer spennende konseptene i Frankfurt, men i motsetning til MX-Sportif venter vi foreløpig ikke å se noe tilsvarende i produksjon om et halvt år. Men man vet jo aldri....