-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mitsubishis nye småtass
Det er en spennende utvikling i retning av moderne små-biler. Skikkelig små, A-segmentbiler. Av typen Lupo og Arosa som Møller fant ut var uselgelige, og som har etterlatt A-segmentet på under 1% av totalmarkedet. Flere nye kommer nå, bl.a. Mitsubishi.
Blant annet vil Mitsubishi bruke Frankfurt-utstillingen til å gjøre obs på at de også har planene klare. Selvfølgelig skal de Europa-debutere sin Grandis, og det kommer nye Lancere, stasjonsvogn og Evo VIII, men det mest spennende vil nok bli deres bidrag til A-segmentet, som heter noe så vanvittig som i. Jeg mener hver gang jeg i fremtiden skal skrive om i vil navnet bare forsvinne i teksten. Hjelper det om jeg skriver i? eller låter det bare som om jeg gjør narr av en som forsøker å si jeg på romsdalsk?
I hvert fall: Mitsubishi skal vise en konseptbil som heter i, og det kan ikke være særlig tvil om at den indikerer en kommende produksjonsmodell. Lettvekter, spesielt skal karosseriet ha fått skrelt vekk mange kilo uten at det går ut over noe som helst. Den nye MVEC 1 liters motoren som stopper i stedet for å gå på tomgang. En trinnløs transmisjon er også med. Spennende bruk av moderne materialer for å gi den en helt spesiell atmosfære på innsiden, får vi også beskjed om.
Og, som det så tydelig og klart heter i den engelske oversettelsen av den japanske teksten: Of course at sun/size the outside small the big interior, the safety which does not take pulling in larger-sized car has become development business matter.
Gjett om i gleder meg.