-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Oppgradert Agila
De nye Ecotec motorene har vi visst om en stund, og det er vel nesten en selvfølge at når noe såpass nytt finner plass i en gammel modell, så blir hele pakka oppgradert. Det skjer i hvert fall med Opel Agila nå.
For å gjøre det litt mer komplisert å velge riktig modell kommer Agila nå med fire utstyrsnivåer. Essentia for de av dere som teller pengene deres, Njoy for folk som vil ha litt fargekoordinering ute og inne (står det i teksten, så det får meg selvfølgelig til å lure på hvordan Essentia egentlig ser ut), Cosmo er pakka for alle som legger vekt på elegant understatement og Agila Njoy Design-Edition er en bil som sender sterke signaler om fun & Fashion!!
La oss heller, nok en gang, skryte av den nye 1,3 liters turbo- CDI-motoren som nå også kommer hit (etter at Fiat allerede har brukt den stund). Den kalles verdens mest kompakte, og den minste dieselmotoren for bil. Men 70 hester, 170 Nm og masse elastisitet er ikke så lite når det kommer til stykket allikevel. 5,2 liter pr. 100 km er derimot smått.
La oss også minne om at Agila er av samme høye standard som Opels andre flexi-biler når det gjelder glup bakseteløsning. Når det gjelder enkel mulighet for flatt gulv har de andre mye å lære.