-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Micra i ny dimensjon?
Micra viste sin coupé + cabriolet versjon for første gang under Paris Motor Show i 2002. Endelig er produksjonen av den lille storsjarmøren satt i gang, og den slår til med et par oppsiktsvekkende detaljer.
Micra C + C trylles nå frem ved Nissan Motor Manufacturing i Sunderland i England, og er dermed merkets første Europa-produserte cabriolet. Konseptbilen hadde ståltak, men nå kan istedet Nissan stolt lansere en cabriolet med elektrisk tak av glass. C-VIEW er navnet denne utformingen har fått, og det er den tyske karosserifabrikken Karmann som står bak.
Formålet med C-VIEW er, ifølge visepresidenten i Nissan Europa, Brian Carolin, at man skal få en følelse av å kjøre ute i fri natur, helt uavhengig av været. Hardtopen kan ved hjelp av en knapp sveives hydraulisk opp eller ned iløpet av 22sekunder, også imens du kjører om du ønsker det.
Den nye Micra-versjonen har fått en 2 + 2 seteløsning. Den har lagt seg ut i lengden med 90mm, og er 110mm lavere. Modellen har således et overraskende stort bagasjerom - 221 liter når glasstaket er stuet ned bak baksetene, og hele 426 liter når du kjører med taket over hodet. Mange mindre oppbevaringsrom gir deg også mulighet å gå fra bilen med løse gjenstander i, uten å heve taket først.
I tillegg til den originale 1,4-liters motoren med 88hk, tilbyr C + C en 160SR-utgave med 1,6-liters motor og 110hk. Den lille Nissan-modellen er basert på plattformen til Renault Clio, og vekta holder seg under 1 tonn. Nissan har investert 150 millioner Euro i C + C, og modellen er til salg hos europeiske forhandlere før utgangen av året.
Kanskje Micra C + C's oppdaterte design, den praktiske plassutnyttelsen, og muligheten til å kjøre med vind i håret (eller bare la være) vil øke folks interesse i forhold til den heller kjedelige coupéen? Dameappell kan jeg i hvert fall allerede nå bekrefte at den har.