-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Micra i ny dimensjon?
Micra viste sin coupé + cabriolet versjon for første gang under Paris Motor Show i 2002. Endelig er produksjonen av den lille storsjarmøren satt i gang, og den slår til med et par oppsiktsvekkende detaljer.
Micra C + C trylles nå frem ved Nissan Motor Manufacturing i Sunderland i England, og er dermed merkets første Europa-produserte cabriolet. Konseptbilen hadde ståltak, men nå kan istedet Nissan stolt lansere en cabriolet med elektrisk tak av glass. C-VIEW er navnet denne utformingen har fått, og det er den tyske karosserifabrikken Karmann som står bak.
Formålet med C-VIEW er, ifølge visepresidenten i Nissan Europa, Brian Carolin, at man skal få en følelse av å kjøre ute i fri natur, helt uavhengig av været. Hardtopen kan ved hjelp av en knapp sveives hydraulisk opp eller ned iløpet av 22sekunder, også imens du kjører om du ønsker det.
Den nye Micra-versjonen har fått en 2 + 2 seteløsning. Den har lagt seg ut i lengden med 90mm, og er 110mm lavere. Modellen har således et overraskende stort bagasjerom - 221 liter når glasstaket er stuet ned bak baksetene, og hele 426 liter når du kjører med taket over hodet. Mange mindre oppbevaringsrom gir deg også mulighet å gå fra bilen med løse gjenstander i, uten å heve taket først.
I tillegg til den originale 1,4-liters motoren med 88hk, tilbyr C + C en 160SR-utgave med 1,6-liters motor og 110hk. Den lille Nissan-modellen er basert på plattformen til Renault Clio, og vekta holder seg under 1 tonn. Nissan har investert 150 millioner Euro i C + C, og modellen er til salg hos europeiske forhandlere før utgangen av året.
Kanskje Micra C + C's oppdaterte design, den praktiske plassutnyttelsen, og muligheten til å kjøre med vind i håret (eller bare la være) vil øke folks interesse i forhold til den heller kjedelige coupéen? Dameappell kan jeg i hvert fall allerede nå bekrefte at den har.