-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sportslig Mitsubishi-konsept
Mitsubishi har publisert de første skissene av konseptbilen Concept-Sportback. Konseptbilen vi debutere på Frankfurt-utstillingen i september, sammen med flere andre Mitsubishi-nyheter.
Mitsubishi fortsetter sin nye sportslige profil. Det er aggressive, klare og brede linjeføringer som dominerer. Skissen viser et høyt bakparti og brede skuldre. Rett bakfra ligner den litt på Alfa Romeo Brera. (Jeg sa bare Litt!) Det er dog det sportslige fremfor det vakre som er dyrket.
Det blir spennende og se hvor mye mer konservativ konseptbilen er i virkeligheten og hvor mye mer konservativ en eventuell produksjonsmodell vil være (som antagelig vil hete noe annet enn Audi-navnet Sportback). De første svarene får vi rundt Frankfurt-tider i september.
Frankfurt-nytt
Concept-Sportback, som har verdenspremiere i Frankfurt, er ikke den eneste modellen Mitsubishi har tenkt å vise frem. Lancer Evolution IX får sin europeiske premiere på utstillingen. Den europeiske versjonen av Lancer Evolution IX vil få en enda sterkere motor enn før; 280 hk, videre vil bilen ha 6 trinns gearkasse, MIVEC-teknologi (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system), Bilstein støtdempere, 17 lettmetallfelger, aluminium takpanel, og ikke minst ytterligere forbedret kjøreegenskaper og aerodynamikk.
Publikum vil også kunne se 2006 versjonene av Mitsubishi Lancer Sedan og Lancer Stasjonsvogn. Disse to modellene vil få oppgraderinger i form av en mer dominerende front og interiørmessige forbedringer som for eksempel stoffvalg.
På Grandis-fronten vil den nye dieselen DI-D stå i sentrum, som nylig er beskrevet med kjøreinntrykk her på BilNorge.no.