-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Seat med Lambo-preg
Seat er langt fra død på kontinentet. En ny konseptbil derfra viser igjen at Lambo fremdeles er inspirasjonen.
Klikk HER for alt fra Frankfurt!
Det er akkurat som Luc Donckerwolke ikke helt kan glemme at han en gang satt i SantAgata Bolognese og var sjef for den lille designstaben hos Lamborghini.
Selvfølgelig var det en forfremmelse da han ble sendt til Spania for å ha ansvaret for Seat, men det er mye Lambo som sitter i.
Formspråk
Bare se på årets Seat konsept i Frankfurt. Tribu heter den, og selv om den fortsetter der Salsa slapp, med å beskrive fremtidens Seat-formspråk, er det ikke tvil om at her finner vi enkelte knekk-og-brett detaljer som godt kunne være hentet fra Lanborghini.
Bilen er bygget på en Tiguan-plattform, med en øst-vest firer, firehjulsdrift og DSG. Muligens er det slik den skal bli en gang i fremtiden også, men i første omgang er det den kommende Ibiza og sedanen på A4-basis vi venter på. Og som disse stilstudiene bygger opp mot.
Det er vel heller tvilsomt om de parallellogram-formede forlyktene, de skarpe konturene på panseret, de svære, nesten firkantede hjulutskjæringene og den svære glassflaten på bakluken noensinne kommer til å bli ført videre.
Men la oss i hvert fall håpe at Donckerwolkes interiør får en avlegger eller to. I stedet for et massivt dashbord er hele informasjonsavdelingen hengt opp i en lett ramme, og det er det.