-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Stor Bugatti til Frankfurt
En innbydelse til en spesialpresentasjon på bilutstillingen i Frankfurter antyder at en ny Bugatti er på vei.
Dette grumsete bildet pryder invitasjonen til en spesiell Bugatti-mottakelse på IAA.
De linjene man klarer å se på dette forteller i det minste at bildet ikke er tatt av en Veyron, så det antydes nok at en ny konseptmodell skal vises i Frankfurt.
Det har lenge vært snakk om en ny Bugatti.
Ryktene har beskrevet både en mindre og billigere en, og en som befinner seg i den helt andre enden av skalaen som kan bruke det gamle Royale-navnet om igjen.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Med Bugatti-fabrikkens sans for historie (hvem i all verden var Veyron? Den elendige Maserati-kjøreren som var annenfører da Wimille vant Le Mans i 1939?) skulle det ikke forundre meg om de virkelig satset på Royale-navnet og forsøkte å fortelle oss at den også var en historisk suksess.
(Bugatti bygde seks, ikke de planlagte 25, og ikke én ble kjøpt av noen kongelige, som var ment som kundekretsen. De fleste Royale-motorene endte opp i raske togsett).
Firedørs-konsept
Den gjenopplivede Bugatti har lekt seg med firedørere før. Omtrent samtidig med at Volkswagen overtok viste Italdesign et EB 118-prosjekt på Paris-utstillingen i 1998. Ikke lenge etter dukket EB218 opp – fremdeles firehjulstrekk og W16-motoren.
Det er ikke usannsynlig at vi kommer til å få se trekk fra disse når den nye konseptbilen blir presentert.
Men samtidig er det litt underlig at det er Frankfurt som skal få gleden av en ny, sannsynligvis overveldende, Bugatti. Pebble Beach kommer jo allerede i august og der er Bugatti æresbilmerket (sammen med Bentley som skal lansere sin Grand Bentley der – så det blir i familien).
100 års-feiring
Underlig dersom ikke Bugatti bruker den anledningen til å vise noe oppsiktsvekkende.
Samtidig blir det et par strålende 100 års-feiringer, også i Molsheim, der fabrikken ligger.
Man skulle tro at en ny modell også kunne lanseres slike steder, like gjerne som på en stor parkeringsplass som en bilutstilling tross alt er.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Men det er vel for mye å vente seg tre nye Bugattier. En til Pebble Beach, en til Frankfurt og en til 100 års-feiringen?
Men hadde det bare vært opp til VW-sjefen, Ferdinand Piëch, kunne vi kanskje ventet oss en slik overflod. Han er vel den eneste som klarer å bygge opp argumenter til fordel for slike prestisjeprosjekter.
SE BILDER FRA BUGATTIS HISTORIE