-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Volkswagens neste elbil
Volkswagen gir et glimt av deres neste elbil etter ID.3. ID.4 blir en SUV i format rundt Tiguan, men med et langt mer rommelig interiør.
Bilen som står utstilt i Frankfurt under betegnelsen «The Next ID.» er psykedelisk kamuflert og plassert i en tåkelagt boks, så det eneste man får inntrykk av er størrelsen.
Men man ser også at den blir en mer tradisjonell SUV enn konseptbilen I.D. Crozz som vi møtte i Shanghai i 2017.
Trolig skal bilen vises første gang mot slutten av 2020 og være leveringsklar på starten av 2021.
Men mens konseptet står og trekker oppmerksomhet i Frankfurt har våre fotografer kommet over en kamuflert prototyp under testing i Alpene.
De manglende B-stolpene fra konseptet er nå på plass, og de fancy skyvedørene er erstattet med konvensjonelle dører rund baut.
I.D. Crozz var utstyrt med en motor på hver aksel og en samlet effekt på 306 hk. En batteripakke på 95 kWt skulle holde til en rekkevidde på inntil 500 kilometer (etter den tidens NEDC-syklus).
Volkswagen har annonsert et ID.3 skal tilbys med ulike batteripakker, og det samme vil gjelde ID.4 som med største pakke kan få en rekkevidde på opp mot 500 kilometer, men som også vil tilbys i rimeligere versjoner med i overkant av 300 km rekkevidde.
En vesentlig forskjell på ID.3 og den kommende SUV-en for vårt marked er at sistnevnte vil tilbys med firehjulsdrift som alternativ mens ID.3 kun skal tilbys med bakhjulsdrift.
Siden behovet for 4WD er begrenset til noen få markeder er det naturlig at ID.4 også vil komme med ren bakhjulsdrift.