-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
HydroGen3 i mål
I dag nådde GM Fuel Cell Marathon til mål i Portugal, og dermed er en 38 dagers reise som startet i Hammerfest over. Med på deler av turen var Bils redaktør.
Utskifting av noen temperaturfølere og den mekaniske parkeringsbremsen var de eneste reparasjoner som måtte foretas underveis, ellers har bilen gått som en klokke.
23 journalister fra til sammen 15 europeiske og amerikanske blader har kjørt bilen, deriblant Bils Jon Winding-Sørensen som kommenterer opplevelsen som følger:
–Jeg husker min første kjøretur i en bil drevet med gassturbin, var det i 1966? Og den første turen med Wankel-motor – 1968? Historien viser oss hvordan det gikk med disse driftssystemene, men jeg er overbevist om at jeg i dag har sett en imponerende del av fremtidens persontransport.
Dermed skrives antagelig også BilNorges siste kapittel i en føljetong som startet 23. april. Skjønt det blir definitivt ikke det siste vi skriver om biler med brenselcelle.