-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Garavanis Topolino
Strandvibber fra Garavini
Topolinoen blir stadig bygget om. Det mest populære er å gi den strandvibber. Sist ut er karosserimakeren Garavini.
Garavini er et navn fra fjern fortid. Han startet i 1908 og ble snart en del av Diatto-fabrikken.
Nytt forsøk med ren karosserifabrikk igjen i 1914 – det gikk veldig bra mellom de to store krigene, med mange staselige påbygg. Etter krigen gikk det nedover, til slutt med busser sammen med Viberti på slutten av 50-tallet.
Men ikke helt slutt åpenbart. I fjor var den nemlig noen som het Garavini som tok en Alfa 4C under behandling. Og i en pressemelding som følger med deres nyeste Spiaggina skriver de at de stammer fra 1908!
Det de gjør her er å ta din Topolino som du allerede har kjøpt for snaue 10.000 euro. Så tar de ytterligere 45.000 euro fra deg og gjør ting med den.
Lakker den i hvitt og svart. Gjør litt soltak. Syr litt skinn til interiøret. Fikser på hekken med noe som ser ut som en høyttaler, og nye lys. Og kutter et stort hull i karosseriet der du for eksempel kan sleide inn vannskiene – eller kan feste en spesialbygget koffert.
Samtidig som prisen skal være en garanti for at dette er du alene om.
Jeg vet ikke helt om det i så fall er et kompliment eller en idiotforklaring.
Garavini garanterer i hvert fall at de ikke skal bygge flere enn ti slike.