-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Garavanis Topolino
Strandvibber fra Garavini
Topolinoen blir stadig bygget om. Det mest populære er å gi den strandvibber. Sist ut er karosserimakeren Garavini.
Garavini er et navn fra fjern fortid. Han startet i 1908 og ble snart en del av Diatto-fabrikken.
Nytt forsøk med ren karosserifabrikk igjen i 1914 – det gikk veldig bra mellom de to store krigene, med mange staselige påbygg. Etter krigen gikk det nedover, til slutt med busser sammen med Viberti på slutten av 50-tallet.
Men ikke helt slutt åpenbart. I fjor var den nemlig noen som het Garavini som tok en Alfa 4C under behandling. Og i en pressemelding som følger med deres nyeste Spiaggina skriver de at de stammer fra 1908!
Det de gjør her er å ta din Topolino som du allerede har kjøpt for snaue 10.000 euro. Så tar de ytterligere 45.000 euro fra deg og gjør ting med den.
Lakker den i hvitt og svart. Gjør litt soltak. Syr litt skinn til interiøret. Fikser på hekken med noe som ser ut som en høyttaler, og nye lys. Og kutter et stort hull i karosseriet der du for eksempel kan sleide inn vannskiene – eller kan feste en spesialbygget koffert.
Samtidig som prisen skal være en garanti for at dette er du alene om.
Jeg vet ikke helt om det i så fall er et kompliment eller en idiotforklaring.
Garavini garanterer i hvert fall at de ikke skal bygge flere enn ti slike.