-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Endelig: Genesis kommer til Europa
Vi har etterlyst dem lenge, men nå kommer endelig Hyundais luksusmerke til Europa. De starter i tre byer.
Genesis har eksistert i Amerika i drøyt fem år og gradvis ekspandert til nye markeder – om enn ikke så mange foreløpig.
I fjor høst avslørte vi spionbilder av en ny elbil under utvikling på konsernet nye plattform som Hyundai benytter for Ioniq 5 og Kia for sin EV6, og da antydet vi at nå burde også Europa stå for tur.
Men det er ikke nordmenns sult på elbiler som står øverst på prioriteringslisten for Genesis – i første omgang skal merket nemlig kun lanseres i England, Tyskland og Sveits hvor de vil opprette sine studios i henholdsvis London, München og Zürich. Det skjer allerede i sommer.
Genesis tar mål av seg å tilby en service som går langt utenpå det konkurrentene har gjennom en tjeneste døpt «Genesis difference». Den innebærer en transparent pris som er lik for alle og inkluderer en femårsplan med helt problemfritt bilhold – uten ekstra kostnader.
Bilene skal selges direkte til interessenter gjennom dedikerte nettsider og Genesis Studios i de tre utvalgte byene.
Kunden får en fast Genesis Personal Assistant å forholde seg til, og denne skal ta seg av absolutt alle aspekter ved kjøp og eierskap slik at bileieren slipper å bruke av sin egen dyrebare tid.
Skal bilen på service eller skal det legges om hjul? Assistenten henter bilen hjemme eller på kontoret og leverer den tilbake så snart jobben er utført. Trenger du bil i mellomtiden? Slapp av, assistenten fikser det også. Og alt er inkludert i prisen de første fem årene.
– I løpet av de siste fem årene har kunder i våre utvalgte markeder lært seg å sette pris på vår unike design, produktkvalitet og opplevelse gjennom hele eierskapsperioden. Nå er tiden inne for neste kapittel, og vi gleder oss til å lansere våre luksusbiler i Europa, sier Jaehoon Chang, global toppsjef for merkevaren Genesis.
De første modellene Genesis skal tilby i Europa er luksussedanen G80 og SUV-en GV80. Så vil de mer folkelige G70 og GV70 følge litt senere. Genesis lover videre at en dedikert europeisk modell vil debutere senere på året.
Forrige måned avduket Genesis sin første elbil i Shanghai, og denne er også aktuell for Europa.
Ytterligere to elbiler – hvorav den ene er bygget på Hyundai-gruppens dedikerte plattform – skal lanseres innen neste sommer. La oss håpe den elegante konseptbilen X Concept som vi møtte i Shanghai blir en av disse.