-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Edag gjør en boblevri
Edag er et av konstruksjonsselskapene vi hvert år møter på Genève-utstillingen. I år er de på plass med sin egen vri på New Beetle.
Sist vi møtte Edag var på årets Detroit-utstilling. Der viste de en smart takløsning for Pontiac Solstice. Den kan jo bli aktuell nå som samme bilen skal danne grunnlaget for en ny Opel GT. Eller kanskje kan de snekre et tak som gjør nye GT litt mer retro.
Men til utstillingen i Sveits har de laget sin vri på en New Beetle hvor først og fremst hekken har fått gjennomgå. Den er gjort SUV-aktig og har fått en stor bakluke med reservehjul og høye baklykter. I tillegg er hele bilen løftet og har fått store fangere og sideskjørt rundt det hele. Hjulutrustningen gir også assosiasjoner om leire og røft terreng.
Kanskje vil de fortelle VW at de kan lage noe som er mye røffere enn en CrossPolo. Vi får se i Genève.