-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Åpen svenske fra Finland
Egentlig tenker jeg mest på traktorer når jeg hører navnet Valmet. Med Valmet Automotive har etter hvert en betydelig produksjon også av biler. Til Geneve tok de med seg en gammel bil i ny innpakning.
Hatric kaller Valmet konseptbilen sin, en Volvo C70 med sammenleggbart ståltak. Den er basert på den TWR-bygde cabrioleten fra Uddevalla og er en fullvoksen fireseter. Andre modeller på markedet med tilsvarende løsninger er enten rene to-setere eller 2+2-biler med et trangt baksete hvor du til nød kan plassere to kortvokste personer.
Finske Valmet har sin egen produksjonslinje med karosseri- og lakkavdeling samt et design- og utviklingssenter. De produserer fra før Saab 9-3 cabriolet, Saab 9-3 Viggen og minstemann i Porsche-familien, Boxter. Til sammen leverte Valmet Automotive 38.500 biler i 2000 og er med det en av de største cabriolet-produsenter i Europa.
Dersom denne konseptbilen skal settes i produksjon blir vel det med en nyere modell enn C70 som er basert på den utgåtte S70. S60 burde være et langt bedre alternativ. Vi venter i spenning.
Bilde: Lukket Hatric
Bilde: Åpen Hatric