-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
307 med rumpe
Selv om det er stasjonsvogner og kombi-kupéer som selger best i Norge er det mange markeder som foretrekker kompakte sedaner. Et av dem er Kina, og da stiller selvfølgelig Peugeot opp med en spesialvri på sin populære 307.
Selv om den nye modellen - som bare skal hete 307 - debuterer i Geneve, er det nok hjemlandet, Kina, som er ment ta unna mesteparten av den planlagte produksjonen på 50.000 biler i året. Samtidig som produksjonen av sedanen starter i Kina forteller Peugeot at 5-dørsutgaven får en ny produksjonslinje i Buenos Aires i Argentina.
307 sedanen får en lengde på 4,46 meter som gjør den hele 26cm lenger enn broren med 5 dører og 4cm lenger enn stasjonsvogna. Den ekstra lengden er et godt utgangspunkt for bagasjerommet som Peugeot påstår er det største i klassen.
307 skal i Kina leveres i tre forskjellige utstyrnivå med alternative bensinmotorer på 1,6 liter / 110hk eller 2,0 liter / 138hk. Kundene kan velge mellom manuell eller automatisk gearkasse.
Kina tok unna 2,05 millioner nye biler i 2003, en vekst på 62% mot året før. Nye 307 går inn i det mest volumiøse segmentet, mellomklassen, som står for 30% av nybilsalget. Av disse er igjen 90% sedaner. Klart man da stiller opp med en spesialvri.