-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
307 med rumpe
Selv om det er stasjonsvogner og kombi-kupéer som selger best i Norge er det mange markeder som foretrekker kompakte sedaner. Et av dem er Kina, og da stiller selvfølgelig Peugeot opp med en spesialvri på sin populære 307.
Selv om den nye modellen - som bare skal hete 307 - debuterer i Geneve, er det nok hjemlandet, Kina, som er ment ta unna mesteparten av den planlagte produksjonen på 50.000 biler i året. Samtidig som produksjonen av sedanen starter i Kina forteller Peugeot at 5-dørsutgaven får en ny produksjonslinje i Buenos Aires i Argentina.
307 sedanen får en lengde på 4,46 meter som gjør den hele 26cm lenger enn broren med 5 dører og 4cm lenger enn stasjonsvogna. Den ekstra lengden er et godt utgangspunkt for bagasjerommet som Peugeot påstår er det største i klassen.
307 skal i Kina leveres i tre forskjellige utstyrnivå med alternative bensinmotorer på 1,6 liter / 110hk eller 2,0 liter / 138hk. Kundene kan velge mellom manuell eller automatisk gearkasse.
Kina tok unna 2,05 millioner nye biler i 2003, en vekst på 62% mot året før. Nye 307 går inn i det mest volumiøse segmentet, mellomklassen, som står for 30% av nybilsalget. Av disse er igjen 90% sedaner. Klart man da stiller opp med en spesialvri.