-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er en SIV
Man skal aldri si aldri, så det er mulig noen har brukt betegnelsen SIV på en bil tidligere. Til Genève kommer det i alle fall en.
SIV-1 er et nytt konsept fra SsangYong som skal debutere på den sveitsiske utstillingen neste måned.
Og den koreanske produsenten er så elskverdige at de forklarer hva som skjuler seg bak de tre bokstavene – her møter vi nemlig en Smart Interface Vehicle – hva nå det måtte innebære.
For i neste setning er SIV-1 blitt en CUV, altså en Crossover Utility Vehicle, som skal definere SsangYongs designfilosofi.
Jeg vet ikke helt hva et «Mobil Auto System» innebærer heller, men at den har fire separate bøtteseter og en dynamisk eksteriørdesign som skal optimere sikkerhet og komfort, er jeg med på.
Vi får også de vitale målene på SIV-1 som er 450 x 188 x 164 centimeter (LxBxH) over en akselavstand på 270 cm. Det er litt lengre og bredere enn en Korando.