-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Up i Cross-versjon
Volkswagen har suksess med sine Cross-modeller. Til Genève kommer den fjerde.
Det er Cross Polo som er mest populær i Norge, men det fins også Cross-utgaver av Golf og Touran.
Til Genève kommer en helt ny Cross Up, og som sine søsken er det styling-detaljer som skiller denne fra en vanlig Up.
Her finner du blant annet sorte lister rundt hjulbuene og nederst rundt hele bilen, samt mørke beskyttelseslister på dørene. Videre har den blanke takrails og speilhus og støtfangere med blanke elementer.
Bilen er noe høyere enn en vanlig Up, og den har spesielle 16-tommers Cross-felger med 185/50 dekk.
Spesialiteter finner vi også i interiøret, som terskler med Cross-logo, seter i spesialstoff, spesielle instrumenter og skinntrukket ratt og håndbrekk.
Cross Up har et utstyrsnivå som blant annet inkluderer fjernstyrt sentrallås, elektriske vindusheiser, tåkelys, asymmetrisk delte nedfellbare bakseter, justerbart gulv i bagasjerommet, turteller og multifunksjonsdisplay.
Drivlinjen består av en 3-sylindret 75-hesters bensinmotor i kombinasjon med 5-trinns manuell girkasse. Salget starter til sommeren, men norske priser er foreløpig ikke klare.
På Frankfurt-utstillingen i 2011 viste Volkswagen mange variasjoner av Up, deriblant denne.
SE BILDER AV FREMTIDSMODELLENE HER