-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Teppet av ny Th!nk
Da vi stakk innom Th!nk i Genève mandag kveld, fikk vi streng beskjed om at de ikke skulle vise sitt nye konsept før onsdag ettermiddag. Men nå er bilen plutselig avduket likevel.
Rask aksjon
På tross av henstillinger fra stressede medarbeidere på Th!nks stand, valgte vi å publisere de aller første bildene av den nye konseptbilen her på BilNorge mandag kveld. Det kan se ut som det satte noen i sving. For nå er konseptet plutselig avduket. Og vi kan presentere nye, fine bilder.
Th!nk Ox er betegnelse på konseptet som er basert på en ny, fleksibel plattform. Slik den står i Genève kaller Th!nk bilen en 5-seters crossover, men den kan også danne grunnlag for andre karosseriformer for ulike markeder i Europa, Nord-Amerika og Asia.
Spaceframe
Alle er selvsagt basert på elektrisk drift. Og en spaceframe inneholder bilens sikkerhetssoner og batteriene sentralt plassert i to separate rom i gulvet.
Th!nk Ox vises i to utgaver, som MPV og crossover coupé. Førstnevnte har større lastekapasitet og enklere adkomst og anbefales derfor brukt til for eksempel taxi i urbane, miljøsensitive områder.
Forskjellige batteripakker kan benyttes etter som hvilke egenskaper man ønsker å prioritere – ytelser eller rekkevidde.
Så kanskje vi får se flere modeller fra Aurskog i årene fremover.