-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
En Infiniti for Europa
Dessverre er Infiniti et merke som ikke selges i Norge. Vi synes likevel deres Genève-nyhet er verd noen linjer på BilNorge.no.
Infiniti er Nissans luksusmerke på samme måte som Lexus er det for Toyota. Og selv om merket har sin største kundegruppe i Nord-Amerika, er salget også i gang i utvalgte markeder på vårt kontinent.
Nå lanseres en ny modell som kan øke volumet i disse markedene. EX-serien er en crossover med moderate dimensjoner, og EX30d er første medlem i familien med dieselmotor – nærmere bestemt en treliters V6.
Den kan skryte av 235 hk og et maks dreiemoment på 550 Newtonmeter ved 1750 omdreininger. Kreftene fordeles til alle fire hjul gjennom en 7-trinns automatkasse.
Vi tar med at du kan bikke 100 km/t i løpet av 7,9 sekunder og at snittforbruket er oppgitt til 0,84 liter på mila.
I Storbritannia, hvor salget starter til sommeren, regner Infiniti med at åtte av ti EX-modeller blir utgaven med dieselmotor. Det kan nok tenkes at en og annen entusiast tar skjeen i egen hånd og henter et eksemplar til Norge også. Men da fortrinnsvis fra et marked hvor rattet sitter på riktig side.