-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Spano lever
Egentlig hadde jeg ikke ventet å se igjen min største opplevelse fra fjorårets Genève-utstilling. Men folkene bak GTA Spano påstår at de lever i beste velgående. Undere skjer fremdeles.
Det var liksom så helt sinnssykt. Å finne en nydelig bil med solide prestasjoner der alt, inklusive V10-motoren på 8,3 liter og den 7-trinns klikk-klass-kassa, er konstruert og bygget så å si hjemme på gutterommet.Hvilket selvfølgelig er å overdrive. Folkene bak bilen har solid racing-erfaring, bygger og driver en rekke konkurransebiler, og da er vi et stykke unna gamle dagers skur med leirgulv. En proff racingstall i dag, nesten uansett hvilke klasser de konkurrerer i, ser ut som laboratorier med enorme mengder kunnskap og praksis, og – selvfølgelig – med tilgang på alt det alle andre også har tilgang på, gjennom nettet.Det eneste nettet ikke kan skaffe er funding, og hvor finansene til dette eventyret kommer fra aner jeg ikke. Kanskje de allerede har sine 99 kunder, og har fått alle til å betale på forskudd?Ingen grunn til å gjengi beskrivelsen av bilen, du fikk alt du trengte i fjor.LES MER HERDisse linjene, og bildene, bare for å fortelle hvor hyggelig det er når man, så overraskende, treffer igjen en man har møtt en gang og egentlig aldri regnet med å skulle se igjen.