-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Inifiniti nærmere Eau Rouge
I Detroit viste Infiniti sin spenstige Eau Rouge Concept. Den var i Genève også, og virker stadig mer realistisk.
- Vi fikk så positiv respons i Detroit, at vi bestemte oss for å bygge en motor for bruk i Q50 Eau Rouge, slik at den kan både ses og høres i Genève, sa Johan de Nyschen, toppsjefen for Infiniti da han presenterte bilen i Genève.
- En bil med et så heftig utseende fortjener en drivlinje som står i stil, så vi har installert en twinturboladet V6 i kombinasjon med en 7-trinns automatkasse. Kreftene fordeles 50:50 mellom akslene.
Motoren har et slagvolum på 3799 ccm, yter 568 hestekrefter og har et dreiemoment på 600 Newtonmeter. Den skal gjøre null til hundre på rundt fire sekunder og ha en toppfart på 290 km/t.
Nå gir Infiniti oss den vanlige leksa om at det ikke er tatt stilling til om bilen skal realiseres, men de viser i alle fall at de tenker i slike baner.
Foreløpig har Infinitis innsats i Europa vært svært lite synlig, noe som blant annet skyldes at motorene de har er tilpasset amerikansk smak.
I Genève kunne de imidlertid fortelle at en 2,0-liters turbomotor var klar for Q50. Den har 214 hk og 320 Nm og skal drive bakhjulene gjennom en 7-trinns automatkasse. Motoren kommer til Kina i vår og til Europa i løpet av høsten.
Vi vil nok også få dieselalternativer på programmet når Infiniti satser hardere på Europa, med en ny, britiskprodusert modell basert på Q30 Concept.