Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC F Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Lexus RC Coupé

Sporty fra Lexus

Lexus viser seg fra sin mest lekne side på bilutstillingen i Genève neste måned. Her er godbitene.

Publisert Sist oppdatert

Det er den nye coupéen som skal stå i søkelyset på Lexus-standen i Genève. Vi møtte den første gang i Tokyo sist høst, og i Detroit sto den i en mer brutal utgave.

Toppmodellen RC F har en 5,0-liters V8 som kan skryte av 450 hestekrefter og et dreiemoment på 520 Newtonmeter. Det gjør den til den mest muskuløse Lexus med V8-motor noensinne.

Heldigvis, med hensyn til norske avgifter, kommer den også i mer siviliserte utgaver, som RC 350 og RC 300h. Førstnevnte har en 3,5-liters V6 mens RC 300h har samme drivlinje som IS 300h og GS 300h, noe som vil gjøre den attraktiv for Norge.

LES MER HER

I Genève vises RC også i en F Sport-versjon med eksklusiv styling og mer sportslige kjøreegenskaper.

Konseptbilen RC F GT3 er en klar indikasjon på at Lexus har til hensikt å bygge en racingutgave av RC Coupé.

Powered by Labrador CMS